Google+ 彩妝造型師 0930-001031 新娘秘書 全省服務: 天然呆馬明

2013年11月28日 星期四

天然呆馬明

天然呆馬明

馬明BB唔知自己天然呆: 個樣出返嚟咩!?



馬國明今晚喺無綫台慶無啦啦奪得「藝員眼中的視帝」,事後佢同「藝員眼中的視后」田蕊妮(阿田)接受訪問,被問到呆樣又出返嚟,佢好驚訝咁反問:「出返嚟咩!?」

之後馬明就話:「冇諗過有啲咁嘅嘢,返嚟先知,諗住睇下抽唔抽到車同錶,突然有個咁嘅surprise好開心,觀眾認同已經開心,同事認同更難得,投票比我嗰啲,好多都係男artist,大家都係做呢行,始終都有小小競爭,但大家都咁包容咁錫自己好開心,可能訓練班出身,大家會比多啲感情分,阿田我亦覺得佢做得好好。」

此時在旁的阿田立即扮緊張咁問:「你有冇投我?我投左你喎!o拿!你對住我即係冇啦...」馬明開始支吾以對,阿田又話:「即刻淆晒又天然呆!你係咪投比楊怡?」

問到馬明拎完呢個獎,奪真正視帝機會會唔會加大?佢話:「始終artist同觀眾投票係兩個遊戲規則。」

沒有留言:

張貼留言